Сексуално ориентираните реклами имат за цел да пробудят желание – желание да видите, да усетите, да вкусите, да купите продукта. Сексът в рекламите изображения и видео клипове лесно се запечатва в съзнанието ви, а паралелно със секса – и предлаганите продукти.
Обикновено ефектът на секс рекламите се състои в това, че ще си купите продукта, какъвто и да е той, не заради самия него, а заради голото секси тяло... обикновено на жена. Дори рекламата да е на мъжки продукт, пак ще бъде представен от жена, както е рекламата на мъжко бельо JBS. Никой мъж няма да обърне внимание на реклама за боксерки, облечени върху секси мъж. Но всеки мъж би зяпнал при вида на секси жена в, по всяка вероятност, неговите бъдещи боксерки.
Но, разбира се, монетата има две страни. Тоест, не винаги сексът е плюс за рекламирания продукт. Понякога сексът отвлича вниманието от това, което всъщност се продава (напр. в рекламата на Nike, където всичко, освен маратонката, е черно-бяло, но вниманието ви пак попада върху голата жена), но все пак рекламата оставя траен спомен за оригиналността си в съзнанието ви.
Е, как мислите, вършат ли работа сексуално ориентираните реклами и коя ви е любимата?