Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2011 13:16 - Сега пък лилаво
Автор: cattattoo Категория: Забавление   
Прочетен: 2611 Коментари: 3 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Мъжете предпочитат дами в лилаво бельо...

image

През тази година най-популярният подарък, който мъжете купуват на своите половинки за Коледа, е бельо с лилав цвят, откриха британски специалисти.

Тенденцията е особено интересна, имайки предвид, че червеният цвят е смятан за най-сексуалния и доминираше през последните пет години в предпочитанията на клиентите.

Но този път делът на продаденото лилаво бельо достигна цели 54%, докато червените комплекти изостават.

   image

Според психолозите, тази тенденция свидетелства за настроенията и чертите на характера на хората, избиращи един или друг цвят.

Червеният традиционно е предпочитан от активните дами и господа. Те са уверени и не се страхуват от риска, открити и обичащи да бъдат първи във всичко. Червеният цвят символизира повишена сексуална активност. Но бъдете внимателни тези хора могат да бъдат и агресивни.

   image

Любителите не лилавия цвят обичат стабилността и безопасността. Това не означава, че не са активни, но обичат предварително да премислят и претеглят всички "за" и "против".

Според авторите на проучването, промяната в предпочитанията на клиентите може да бъде свързана и с икономическата криза, последиците от която навярно са проникнали и в спалнята, пише БГНЕС.

image



Тагове:   мъже,   бельо,   жени,   лилаво,   червено,


Гласувай:
6


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. graucho - друго си е в лилаво:)
23.12.2011 13:29
най-важно е под лилавото, какво има:)
цитирай
2. cattattoo - То пък и вие не знаете какво искате, ...
23.12.2011 13:31
То пък и вие не знаете какво искате,един път червено,др черно,сега лилаво...:)
цитирай
3. hristo27 - Аз съм само цвят лилав - люляк съм, ...
23.12.2011 16:18
Аз съм само цвят лилав -
люляк съм, люляк съм.
Аз съм само цвят лилав -
теменуга съм....
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930